Ceai de ghimbir, biscuti pe stomacul gol, micul dejun in pat – sunt doar cateva dintre cele mai populare metode la care apeleaza femeile pentru a alunga greturile de la inceputul sarcinii. Noi va sugeram cateva metode mai putin cunoscute pentru a tine la distanta greturile din timpul sarcinii.

  1. Ananas proaspat

Se pare ca fructul de ananas consumat dimineata sau sucul proaspat de ananas amelioreaza greata si varsaturile in timpul sarcinii. Merita sa-i acordati o sansa – chiar daca nu va ajuta, cu siguranta va va energiza cu vitamine si minerale valoroase. Ananasul rece, consumat dimineata pe stomacul gol este cel mai eficient pentru reducerea starilor de greata din timpul sarcinii. Ati auzit cumva ca este interzis sa mancati acest fruct in primul trimestru de sarcina deoarece produce avort spontan? Este doar un mit. Nu va faceti griji, puteti manca un castron de ananas in fiecare dimineata.

  1. Aromaterapie
Ultimele citite:  Salteaua bebelusului – ingredientul cheie pentru un somn linistit!

Unele mirosuri efectiv reduc greturile din timpul sarcinii. Iar aromaterapia este una dintre metodele la care puteti apela pentru a va simti mai bine. Sunt recomandate uleiuri esentiale precum: lavanda, pin, menta si eucalipt. Puteti picura putin ulei pe o batista sau o bucata de panza pe care sa o purtati mereu cu dumneavoastra, iar cand simtiti ca vi se face rau este suficient sa mirositi batista. Acasa puteti folosi dispozitivele speciale pentru aromaterapie cu ajutorul carora mirosul se va raspandi in toata camera.

  1. Benzi de presopunctura la incheietura mainii

In farmacii gasiti benzi de presopunctura care trebuie purtate pe incheieturile de la maini. Daca sunt pozitionate corect, aceste benzi stimuleaza anumite puncte de pe corp – asa-numitul punct Neiguan, situat la aproximativ 2 cm deasupra incheieturii, pe partea interioara a antebratului. Conform principiilor de stimulare prin presopunctura, aceste benzi sunt destinate sa previna greata din timpul sarcinii. Sunt multe persoane care folosesc aceste benzi si pentru reducerea raului de miscare sau „raul de masina”. Verificati-le, poate functioneaza in cazul dumneavoastra.

  1. Respiratia profunda
Ultimele citite:  Tocmai ai aflat ca vei fi mamica? Iata 5 ponturi utile pentru tine!

Cand incepeti sa va simtiti rau dimineata, incercati sa respirati aer curat: stati cu fereastra larg deschisa si respirati adanc si calm de cateva ori. Se recomanda chiar combinarea exercitiilor de respiratie cu exercitiile de yoga, dar necesita pregatire si conditii speciale. Incercati sa va plimbati in aer liber cel putin o ora pe zi, practicand respiratia profunda ca modalitate de reducere a greturilor din timpul sarcinii.

  1. Apa carbogazoasa cu lamaie

Stim, stim, femeilor gravide nu li se recomanda apa carbogazoasa, deoarece dioxidul de carbon poate provoca balonare sau arsuri la stomac. Dar daca te simti foarte rau din cauza greturilor si a varsaturilor, iar un suc acidulat simti ca te ajuta, atunci nu mai sta pe ganduri – pana si medicii confirma.Unele femei beau pur si simplu bauturi carbogazoase din comert, care contin foarte mult zahar si alte substante, precum cofeina. De aceea este mai bine sa-ti prepari singura o bautura cu apa minerala carbogazoasa si zeama de lamaie din belsug, adica o limonada.

Ultimele citite:  Nu cumpara la intamplare pantofii de copii!

Dar cum sa bei aceasta bautura pentru a reduce greturile din timpul sarcinii? Ar trebui sa bei cu inghitituri mici si chiar pe tot parcursul zilei. In ceea ce priveste temperatura ideala de administrare, ar fi bine sa o consumi usor rece.